KUSADASI ÖVER DAGEN

Hamnen i Pythagorion från båten

I torsdags klev vi upp med tuppen. Vi hade bokat båtbiljetter till Kusadasi i Turkiet och båten gick klockan åtta på morgonen. Vi åkte till Kusadasi för att träffa Vickans goa kompis Astrid som säsongsjobbar där. Hon mötte upp oss i hamnen när vi såg henne från båten började mamma, storgråtarn, som vanligt att gråta. Haha!

Vi tog en taxi till en strand där vi låg hela dagen lång innan båten gick tillbaka till Samos klockan 17.

Bar en av mina nya bikinis från Zaful. Denna är nog min favorit!

Vickipickiknick

Astrid och Vickan. Älskar den här bilden.

Vi hade en superbra dag i Kusadasi. Vi drack lite drinkar under dagen och tjötade. Vid ett tillfälle stendäckade alla också. Det var kul att träffa Astrid igen och även kul att besöka två länder på en och samma resa :-)

När vi kom tillbaka till Samos runt 19-tiden var vi jättehungriga så vi bestämde oss för att äta middag direkt i hamnen istället för att åka hem och göra oss iordning och sedan åka tillbaka. Efter middagen åkte vi hem, duschade och satt å mös på balkongen hela kvällen istället. Det var så skönt med en lugn kväll.